lauantai 27. heinäkuuta 2013

Down By The Laituri

Hellou,

ajattelin vähän tulla päivittämään viikon tapahtumia, mutta tarkemmin ajateltuna eipä mun loppuviikkoon paljoakaan ihmeellisyyksiä mahdu, työn ja kodin väliä oon "surffannu"... Eilen pääsin onneksi edes pikavisiitille Turun omille kaupunkifestareille, DBTL:ään! Se on hassua kun tulee aina lähdettyä ties mihin matkojen päähän festareille, muttei tule kuitenkaan näillä Turun omilla oikeen käytyä :D Ruisrockista oon taas innostunu enemmän, vaikkei musiikki siellä olekaan just sitä mitä kuuntelen. Tais olla tossa kolmen vuoden tauko ettei tullut siellä käytyä, mutta viime ja tänä kesänä siellä taas olin! Ja DBLT:ään en oo muistaakseni koskaan edes lippua alueelle ostanut! Se on enemmänki ollu sellanen tapahtuma, jonka lähistölle menee nauttimaan siitä, että Turussa on elämää.

Eilinenkin oli pienoista sekoilua, kun porukasta suurin osa pääsi töistä vasta illansuussa, mutta pikku hiljaa saatiin porukka kasaan ja mentiin jokirantaan istuskelemaan. Käytiin totta kai myös lakuja ostamassa itse DBTL:n puolelta ;) Oli mielettömän kaunis ja lämmin ilta, ja koko päivän töissä ahertaneena oli ihana päästä nauttimaan tämän kesän ehkä viimeisestä helleaallosta! Toivon silti syvästi, ettei vielä viimeisestä ;) Tänään mulla oli töitä kuitenki jo heti aamusta, joten piti aika aikaisin lähteä kotiin tutimaan. Tää neiti tarvii paaaljon unta, jotta jaksaa palvella asiakkaita! Laitan vielä alle pari kuvaa eiliseltä!

Mun rento DBTL-lookki x)

Pus


He veteli surffilaudoil tuol, ja yks parkkeeras lautansa Donnan vierees ja kiipes laidan yli laivaan sisään?!


Ihana kesä-Turku

Tänään töiden jälkeen hetki arrrrskaa

Love, E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3