maanantai 22. heinäkuuta 2013

Me, myself and I

Hello!

Tässä sitä nyt ollaan, kirjoittamassa ensimmäistä postausta omaan blogiini! :) Varmaan vuoden ajan on ollut mielessä, että ois mukava alottaa bloginpito, mutta ollut vähän kysymysmerkillä että mistä sitä sitten osaa kirjoittaa niin että sitä joku jaksaa lukeakin! En tiedä onko tää kysymys vieläkään ratkennut, mutta jonkin verran mulle on kommentoitu että tä vois olla mun juttu? Ja nyt on vielä pieni elämänmuutos edessä, kun joudun rakkaasta harrastuksesta, lentopallosta luopumaan loukkaantumisen vuoksi (tästä varmasti lisää myöhemmin), joten tästä bloggailusta sais ainakin yhden uuden harrastuksen vanhan tilalle vierotusoireita helpottamaan :D Varmasti myös aikaa kirjottamiselle löytyy enemmän, kun mitä aikasemmassa elämänvaiheessa olisi löytynyt.

Ajattelin ensin kertoa pienen tiivistelmän itsestäni, jos joku vieraampi yksilö vaikka eksyy tänne mun juttuja lukemaan. Eli olen 22-vuotias ja koko ikäni asunut Turussa. Toivottavasti murre ei pahasti hypi silmille ;) Olen perheen ainoa lapsi, ja vanhempani asuvat siis edelleen myös Turussa. Itse asun keskustassa, kaksiossa poikaystäväni Aapon kanssa. Aapo on myös 22-v ja yhdessä ollaan oltu reilut neljä vuotta.
  Noin kymmenen vuotta harrastuksenani, ja osittain myös elämäntapanani (vienyt valtaosan vapaa-ajasta, ja myös ystävät pääasiassa lentis-piireistä :D) on toiminut lentopallo. Lukion kävin Aurajoessa, jossa olin myös urheilulinjalla, eli nämä vuodet laji kuului elämääni aamuin illoin. Yhteensä neljässä eri seurassa on tullut pelattua, viime kausi Raision Urheilijoissa.
  Lukion jälkeen olen ollut töissä Ikeassa, ja haaveilen urasta poliisina. Ensimmäinen mahdollinen hakukerta "vesittyi" nilkkaleikkauksen myötä (en siis edes ollut kokeessa), eli ensimmäinen todellinen hakukerta mulla oli tämän vuoden tammikuussa (2.1., aivan loistava päivä...). Sisään en siis päässyt, kuten tästä tekstistä päätellä saattaa, mutta koe meni ihan hyvin, vähän sain lisää kokemusta, ja ens kerralla sitte vähemmän jännitystä ehkä pelissä ;) Toisen virallisen pääsykokeeni kyseiseen kouluun piti olla kesäkuussa, kunnes tosiaan rikoin selkäni maaliskuun lopulla enkä taaskaan olisi pystynyt pääsykokeen fysiikkapuoleen osallistumaan. Harmitti todella, koska luulin kuntoutuvani kesäkuuksi ja olin ehtinyt lukea kirjalliseen kokeeseen jo kaksi kuukautta... Seuraavaa hakukertaa siis odotellessa! Kerron myöhemmin lisää tuosta poliisikouluhausta, koska se eroaa niin paljon muista amk:ista, vaikka onkin nyt muuttumassa onneksi lähemmäs muita pääsykoetyyppejä.

Tässä se "lyhykäinen" tiivistelmä taitaa olla! Lisää musta kuulette, kun jatkatte tämän upean luomuksen lukemista ;) Loppuun pari kesäistä kuvaa vielä, kun oon treenaillu mun kameran kanssa! :)




  



 P.s. Vähän on vielä hakusessa tän blogin toiminnot jne, pahoittelut x)


 Terkuin, Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3