tiistai 23. heinäkuuta 2013

Now You See Me

Heyy,

eilen mulla oli tosiaan viiminen kesälomapäivä, buuu! Aapo pääsi töistä jo kolmen jälkeen, ja päätettiin äkkiseltään mennä leffaan katsomaan tuo Now You See Me eli Suuri Puhallus! Ollaan molemmat haluttu nähdä se siitä saakka kun kuultiin että se tulee! Meidän yhteinen leffamaku rajoittuu just noihin jännitys- ja toimintaelokuviin, jotka itseasiassa on nykyään ihan mun lemppareita! Joskus aikasemmin toivoin et katsottais välillä vaikka joku rakkaushömppä tai komedia, mut oon tullu itekin siihen tulokseen ettei ne kovin kummosia ole! Ainakaan useimmat :) Jos haluaa aivot narikassa -viihdettä, yksin tai kaverin kanssa ni toimii kyllä. Mut on hauskaa kun noissa toimintaleffoissa tai vastaavissa saa vähän vaivata aivonystyröitä, ja miettiä mikä loppuratkaisu tässä mahtaa tulla!

 

Tuo Suuri Puhallus siis kertoo taikureista tai illusionisteista hienommin sanottuna, jotka esitystensä aikana varastavat pankkeja ja lahjoittavat rahat yleisölleen. Koko leffan ajan FBI koittaa saada taikurit kiikkiin, selvittää miten he ryöstöt tekevät ja estää ne. Toivottavasti ei ollu liikaa sanottu niille, jotka eivät vielä ole leffaa nähneet ja ovat halukkaita sen katsomaan ;) 
Oli huippu, tykättiin kyllä kovin! Eli suosittelen lämpimästi!



Ennen leffaa ei keretty tekemään ruokaa enää, joten päätettiin äkkiä syödä jotain kaupungilla. Tässä mun kolmen viikon loman aikana on tullu mässäiltyä ties mitä epäterveellisyyksiä, ni nyt päädyttiin Greenziin kana-caesar -salaatille, jos vaikka olis edes astetta terveellisempi! :DDD MMM, parasta! En ollu hetkeen käyny siellä ja taas heräs makunystyrät kyl henkiin..! ;) Love it!


Laitan vielä pari kuvaa, jotka Aapo kaikessa kiireessä musta otti! iPhone -laatua... jeah, ja mun naamaki laatua kiire :DDD Leffaan tykkään pukeutua aika rennosti että on hyvä röhnöttää siinä penkissä ja nauttia elokuvasta! Ei mitään kovin kiristävää siis ainakaan :)







Kuvat ihan tuosta meidän kotipihalta, vau... Aika pikakuvat, mä vaan naureskelin koko ajan, ja Aapoki lähinnä repeili mulle :D
Tänään olin tosiaan ekaa päivää taas töissä, huh! Kovat on kesäkiireet tuolla Ikeassa, ja tuntu etten olis pois ollutkaan! Kai se siitä alkaa rauhottumaan kun syksy lähenee.. :)
Loppuviikoks onkin luvattu taas vähän kesäsempää säätä! Se jos joku lämmittää mun mieltä. Nyt hyvät illanjatkot kaikille!

-Esma
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3