tiistai 27. elokuuta 2013

Awesome

Heyy!

Mulla ois nyt niin monta juttua joista haluaisin tänne kirjoittaa!! En kuitenkaan haluu sotkea tekstiä ja tunkea kaikkea samaan postaukseen, joten koitan ns. pysyä housuissani :D 
Välillä mua myös itteäni naurattaa, kun mun joka toinen teksti tuntuu olevan "elämä on niin ihanaa" -hypetystä, ja siitä seuraavassa tekstissä taas voin kertoa jostain aivan surkean kurjasta jutusta?! Ei, mulla ei kuitenkaan ole mitään mielialahäiriötä (ainakaan todettuna...), ja itse luokittelen tän mun "ailahtelevaisuuden" elämäksi :) Stellakin joskus lauloi, että toiset päivät ovat parempia kuin toiset... Ja mun mielestä on realistista, että kerron myös kurjista asioista. Olisi väärin, jos joku kuvittelisi mun tai jonkun muun elämän olevan pelkkää ruusuilla tanssimista.

Anyway, tä on taas tätä mun ajatuksenjuoksua... Tai ajatusrönsyilyä x) 
Mutta nyt itse asiaan!! Vapun poikaystävä oli kesällä Intiassa reissussa ja toi meille tuliaisiksi sarit. Eli intialaiset kankaat, joihin naiset sielläpäin pukeutuvat, pääasiassa kietomalla kangasta ylleen eri tyylein. Noh, sehän ois voinu mennä vähän yli, jos oltais Turun kaduilla alettu kulkemaan pelkkään kankaaseen kietoutuneina. Eli suunnitelmana oli teetättää kankaista meille mekot! Tai no, ei edes mekot, vaan pitkä hame ja siihen kaveriksi samasta kankaasta toppi, joita vois käyttää sitten yhdessä mekkona, tai erikseen pelkkänä hameena tai toppina yhdistettynä muihin vaatteisiin!

No, kysymys sitten kuului että kenellä tällaiset, meidän villien ajatusten luomukset voitaisiin teetättää! Hinnan tietysti pitäis olla kohtuullinen, ja tekijä vois olla nuori, joka tajuaisi mitä tahdotaan ;) Pestiin löydettiin, myös Muodin Huipulle -ohjelmassa kolmanneksi sijoittunut, kotkalainen Leni! Huikeeta! Vappu asui kesän Kotkassa, joten sovitukset sun muut oli helppo järjestää. Hinnaksi sovittiin meille käypä summa, ja niinpä alettiin tosissaan pohtimaan että mitäs me oikein halutaan! Määrätietoisina naisina mielikuva syntyi nopeasti, ja ei kun hommiin ;) Leni väänsi meille mekot ihan yks kaks, mielettömän lyhyessä ajassa, ja eilen sain omani kotiin tänne Turkuun Vapun mukana! Käytiin heti kuvailemassa luomuksia ihanan aurinkoisessa säässä! Yläosat meillä on samanlaiset, mutta alaosassa on eroavaisuuksia kun ei ihan samoja asioita luonnollisesti haluttu :)
Kuvat puhukoot puolestaan:



 


 













Tässä nyt tosiaan näkee vähän joka käytössä nä mekot! Eli ylä- ja alaosa yhdessä sekä erikseen. Ollaan kyl niin tyytyväisiä ja ilosia näistä! Tää mekko yhdistelmä on toki aika juhlava, mutta erikseen nä menee kyl helposti jossain tavallisissakin riennoissa! :)

Torstaina mulla on vapaapäivä ja koitan ehtiä kirjottamaan ainakin yhden postauksen, asiasta joka on tällä hetkellä pinnalla omassa elämässä ;)
Mulla on myös pari uutta ostosta, joista haluaisin teille kertoa! Heti kun saan Aapon ottamaan musta kuvia, jottei tuu niin synkkä kirjotus :D

Halauksin
Essi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3