keskiviikko 7. elokuuta 2013

Summertime

Noniin,

tässä tosiaan toinen postaus äsköisen perään ettei tuu liian sekava teksti :)
Lauantaina oltiin Aapon kanssa heidän vanhemmilla taas grillaamassa. Ja mitä grillattiin... ah! Oon tosiaan niin lihansyöjä kun joku vaan voi olla (okei Aapo toki ehkä viel hiukan enemmän, ihan mahdoton kaveri :D) ja oltiin molemmat innoissamme kun kuulimme, että ruoka on possua, jota heidän vanhemmat oli siinä tunnin pitäneet grillissä sellasessa vartaassa, joka pyörii! Eli se paistuu ihanan tasaisesti, ja mureaksi! Oli kyllä aivan uskomattoman hyvää! Laitan nyt vähän näitä ihania ruokakuvia..:

Kesäkeittiö


Alkuruokaa



Nam!

Ratatouillea

Ah kaikki oli niiin hyvää! Jälkkäriks saatiin vielä vadelmakääretorttua! Vadelmat on niin parasta, mm!!
Aapo jakso taas pari kuvaa räpsiä musta, ni laitan nekin tänne teidän iloksenne :D


En ymmärrä mikä pigmenttihäiriö mun käsiin on täs iskeny :(


Aapo mun lasit päässä :D




Kun lähdettiin, oli aurinko ihanasti laskemassa. Aapo koitti liikkuvasta autosta ottaa kuvia, ja mä koitin hidastaa niin paljon kun kehtasin keskellä tietä :D Haha! Ihan kohtalaisia näist parista onneks tuli :) 

Nyt meen tekemään meille chili con carnea ruuaksi ennen ku Api saapuu töistä :)
Koitan keräillä mun ajatuksia vielä eilisen lääkärikäynnin jälkeen, ja kirjotan varmasti pian tarkemmin, mitä uutta mulle kerrottiin tähän mun selkään liittyen.

Ihanaa päivänjatkoa teille,

Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3