torstai 19. syyskuuta 2013

Big dreams

Kukkuu!

Ajattelin tehdä pikapostauksen vielä ennen töihinlähtöä :) Nimittäin mun laukku-unelmista. Mulla ei yleisesti oo mitään hinkua merkkitavaroita kohtaan, vaatteita ainakaan, koska mun maku vaihtelee jatkuvasti. Lisäksi useilla merkeillä on aika klassista tyyliä tarjolla, joka ei niinkään oo mun juttu :) Jos eteen sattuu hinta-laatusuhteeltaan sopiva vaate, joka on sellanen minkä haluan, totta kai sen voin ostaa. Lähinnä voisin merkeiltä ostaa jotain, joka säilyy pidempään, on ajaton (muulla tavalla kuin klassisen tyylinen vaate) ja "maksaa itsensä takaisin". Eli esimerkiksi laukku! Mm. nahkalaukut säilyvät todella hyvin, ja tyylinsä puolesta voivat kulkea mukana monta monta vuotta! :)

Mulla on tollasia halvempia laukkuja jonkin verran (äitin mielestä tietty aivan liikaa), musta, oranssi, vaaleanpunainen. Pienempiä laukkuja (hihnalla siis!) musta ja vähän värikkäämpi kukallinen kaveri ovat oikeastaan ainokaiseni tällä hetkellä! Eli selvästi tarvisin tollasen pienemmän laukun, vaikka tällä hetkellä enemmän tuleekin käytettyä isompaa laukkua. Tuo pieni mustakin nimittäin "vetelee viimeisiään" :/ Toisella silmällä oon jo laukkuja koittanut tsekkailla, kun kaupoilla oon käynyt, mutta mitään ei oo vielä tullu vastaan! Enkä edes osaa valita haluanko mustan vai ruskean (kaksi aika ajatonta), mutta totta kai myös punanen aina houkuttelee mua. Se on "niin mun väri" ja aina raikas, sopii kaiken kanssa! Ja siihen en ikinä kyllästy, kuten mun vaatevalinnoistakin voi huomata ;)

Tä on niin huikea ja mun listan kärjessä!
Tässä on jotain hauskaa tyyliä, josta tykkään!



Tällä hetkellä jos vain yks pitäis valita, niin se ei ois tä, vaikka tästä pidänkin
Ah, tä menee aina niin haaveilun puolelle, tyylillä "jos mulla ois rajattomasti rahaa", enkä pysty enää lisäämään tähän vaan sellasia laukkuja, joiden välillä oikeasti voisin harkita. Maksavat kuitenkin suuren summan rahaa, joten mä en ainakaa tällasia laukkuja pysty hetken harkinnan jälkeen ostamaan. Tarviin aikaa pohtia päätöstä monesta näkökulmasta.
Mutta menköön nyt reilusti haaveilun puolelle, koska en kuitenkaan ihan lähikuukausina ole näitä laukkuja ostamassa ;) Ehkä jostain ulkomailta sitten, Lontoo, New York tms :D 


Louis Vuitton ei ihan mun tyyliä ole, enkä heiltä himoitse melkeinpä mitään laukkuja. Kuosi ei jotenkaan iske, ja nykyään niitä näkee joka kadunkulmassa, joka myös häiritsee mua. Aina haluun olla erilainen nuori ja ostella jotain mitä ei ihan kaikilla ois :D Ainakin kun on kyse niin kalliista ostoksesta. Tässä laukussa kuitenkin on sitä jotain! Mallista tykkään toooodella paljon, ja kiiltopintakin on tullut ennemmän ja enemmän yhdeksi "mun jutuista" :) Kuosi on myös aika hillitty, eikä siitä paista kilometrien päähän "Moi olen LV?!" :DDD

Vielä vähän Yves-Saint-Laurentin laukkuja. Näissä on aika hyvä potentiaali ;)



Tä on aivan ihana!!! Väri ja muoto.. Ah



Tä on myös niiin kiva!
Tän siroudesta pidän tosi paljon

Heh, siinä niitä nyt on.. Isompaa ja pienempää. Värejä ja muotoa, mutta silti mun mielestä sitä tiettyä ajattomuutta, jota kallis laukku kaipaa. Mutta silti jokasessa ois sitä luonnetta, jota omaan laukkuuni kaipaan! Haaveksihan nää vielä jää, mutta toivossa on hyvä elää ;) Ja tienata rahaa, kun on tavotteita :D Haha..

Nyt pyyhin kuolat suupieliltä ja alan tekemään lähtöä kohti sitä sinistä kuutiota, mun työpaikkaa ;) Dollarinkuvat silmissä.

-Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3