tiistai 24. syyskuuta 2013

Ikea-goes-wild

Moikkamoi!

Ihana päästä taas päivittämään (päivittelemään :D) mun elämää tänne! 
Eilen jo kuvittelin, että jossain välissä tänne ehtisin, mut ei kyllä mitään tsäänssiä ollu! Pääsin töistä klo 15, jonka jälkeen suuntasin keskustaan. Tiedossa oli mun vanhan joukkuekamun eli kaverini ja hänen luokkakamunsa järjestämä "haastattelu" :D Heillä oli siis koulusta sellainen tehtävä, jossa piti haastatella pitkäaikassairasta tai vammaista ihmistä. Niin valinta olin mä ja mun välilevyrappeuma. Ens vähän jännitin, että mitä kysymyksiä tytöt on laatinu, ja pystynkö ite edes näistä asioista kertomaan ilman itkua :) Kaikki meni kuitenkin kivasti, ja oon jopa aika ylpee itestäni että pystyin kaikesta kertomaan ilman sen enempää liikuttumista. Ehkä kertoo edistyksestä mun henkisellä puolella, että oon jo saanut asiaa työstettyä mun pään sisällä? Kahvittelun jälkeen kävin pikapikaa kotona ja hain taas auton alleni, suunnaten kohti ripsihuoltoa! Ihanaa, nyt on taas räpsyttimet paikoillaan ja hyvältä näyttää ;) 









Eniveis, postauksen tarkoituksena oli lähinnä kertoa lauantain pirkeistä! Meillä oli siis työkamujen kesken järkätyt bailut, Ikea-goes-wild :DDD Alunperin oli jopa puhetta, että oltais pirskeet järkätty meillä, mutta vältyin onneks vastuulta (ja seuraavan päivän siivouksilta) ja päästiinkin Meijan luo! Iltamassa mukana oli siis myös meidän tän kesän kesätyöntekijät, joten porukkaa oli loppupeleissä aika paljon! Ens kuussa ajateltiin taas järjestää uudet bileet, mutta vähän pienemmällä porukalla.. ja tällä kertaa ehkä jopa meillä ;) No, mulla oli yllättäen _taas_ sunnuntaina kympiltä töitä (piti ensin olla vapaa, mutta kukas sitä vois tuplapalkkaa vastustaa kun kysytään..), joten en taaskaan päässyt riipaisemaan :DDD Meijalta kuitenkin siirryttiin ottamaan Monkeyn tanssilattia haltuun, ja apinoimasta pääsin kotiin nukkumaan siinä puol kolmen maissa :) Hauska ilta oli ja ihana viettää laatuaikaa niin kivojen tyyppien kanssa! Muissakin kun työn merkeissä.. 


Tän topin löysin hetki sitte alesta

Tässä siis mun lauantain asua! Rento meininki

Uus lempilaukku ja -neule!

Hame myös alesta keväällä...

...ja kovassa käytössä ollu! Like it! :)







Sunnuntaina töiden jälkeen päästiin taas Aapon vanhemmille syömään, ja hekin jo hauvavauva-kuumeissaan kyselivät mm. tulevan koiran nimiä <3 Keväällä toivottavasti tämä karvavauva meille saatais! Fingers crossed, en malta odottaa! Mut ihanaa et on aikaa valmistautua elämänmuutokseen :) Kirjastosta lainasin jo koirakirjoja ja oon opiskellu pentuajasta ja kouluttamisesta aika paljon! Enemmän haluan kuitenki viel tietää, kun (toiveikkaana käytän kun sanaa jossittelun sijaan) karvapallero meille saapuu.


Meille ois siis kylläkin tulossa novascotiannoutaja, ei kultainennoutaja :)
Huomenna koittaa taas mun kauhunhetket, kun meen aamulla tapaamaan sitä meidän työterveysfyssaria. Onneks päivän voi viel pelastaa Vappu, jonka kanssa mul on sit koko loppupäivä aikaa hengailla x)
Tän päivän jälkeen mulla alkaa kolmen päivän vapaat!! Woppiduu! Eli ehdin varmasti tännekin kirjoittelemaan parista jutusta, mitä on ollut mielessä ;)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3