perjantai 27. syyskuuta 2013

#ootd

Heipä hei taas!

Tänään tiedossa on vaan kuvapostaus mun eilisen asusta! Tällä asulla kävin kaupungilla kiertelemässä, etsinnän alla oli ne tummansiniset farkut, uus lämmin neule (mieluiten palmikkoneule <3) ja uutena haluna sellainen "villahame"!!! Ahhh! Energia kyl loppu kesken kiertelyn, joskus vaan on sellanen fiilis ettei mikään iske! Vaikka oikeesti ois kiva vaate ja toisessa mielentilassa sen ostais, mut eilen oli just väärä mielentila ja kaikki sovitukset jäi kauppaan :/ Toki toisena asiana alkaa jo vaivata se tuttu ahdistavuus syys/talvishoppailussa! Tiedättekö! Kun ulkona on ensin kylmä, ja sitten pääset keskustaan ja sisälle kauppakeskukseen, alkaa ahdistuskuumuus puskea päälle. Sit meet sovittamaan vaatetta ja aina sama kuoriutuminen vaatekerroksista ulos. Housut, kengät, takki, pari paitaa, huhhuh..! Sitte sovitat esim. sitä lämmintä, paksua talvineuletta päälle, tulee vaan kuumempi, ja lisäksi tukka on niin sähkönen just jonkun villapaita -sovituksen jälkeen... En kestä. Tulee niin turhautunu olo, eikä jaksais edes sovittaa mitään, mistä on vähänkään epävarma et oiskohan tä hyvä. :D 



Aina pitää jotain väriä olla :)

Yks syksyn lempiväri: purppura


Kiva syksyfiilis!

Huvittaa kyllä, kun ensin olin epävarma mun laukun väristä. Tykkäsin siitä täl hetkellä, ja en edes ostanu sitä ekalla kerralla kun sen kaupassa näin. Harkitsin päivän verran. Ja nyt oon ihan hullaantunu siihen, haluisin vaan et se sopis mun joka ikiseen asuun :D Ja kaveriks ostin "hänelle" ton yllä nähtävän pipon! Aika samaa sävyä, ja tuo kivan piristyksen harmaaseen asuun :)








Toinen mun suosikkiväri syksyssä on oranssi. Se on niin piristävä ja raikas, mutta silti syksyinen. Sopii myös harmaan kanssa tosi kivasti! Eli mm. ton mun suosikkihuivin kanssa :)






Ulkona pilkottaa aurinko ihanasti pilven takaa, ja mulla on jo jonkin aikaa ollut kauhea hinku päästä kuvailemaan kauniita ruska-vaahteroita! Nyt vois olla täydellinen sää.. Meidän vastapäisen talon pihassa on kaks niin kauniisti kellertävää ja punottavaa vaahteraa, mut portti on lukossa enkä pääse sinne :( Oon jo harkinnu jos jäisin vaan portin ulkopuolelle odottelemaan, et joku kulkee siitä, ni samalla avauksella menis :DDD huh, oon vähän sekasin juu... Täytyy nyt katsoa mitä keksin tai mihin meen!

Tänään illalla on myös tiedossa niin ihanaa toimintaa, nimittäin teatterin ensi-ilta! Viime vuonna käytiin Aapon kanssa jokaisessa, paitsi yhdessä ensi-illassa! Tykätään niin paljon :) Tänä vuonna teatteri vaan menee remonttiin vuodenvaihteessa, joten kausikortilla esityksiä ei ole tiedossa kuin kolme. Sen jälkeen esityksiä tulee kyllä Logomoon, mutta vielä on auki, onko kausikorttilaisille mitään etuja sinne :o 
Tänään on kuitenkin vuorossa Romeo&Julia, ihanaa rakkaustarinaa ;) Toivottavasti ehditään asukuvia ottamaan ennen lähtöä, kun Api voi päästä töistä vasta niin myöhään, että on jo kiire.. Ja juu, eihän mulla edes ole mitään asua valmiina vielä x) Täytyy alkaa miettimään... Peukut pystyssä, että keksin jotain, ja että ehditään kuvia ottamaan! :)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3