perjantai 18. lokakuuta 2013

I found it, I found it!

Tittididiiii!

Oon happy! Mä todellakin löysin sen takin Selectediltä, josta oon koko syksyn jauhanut. Täällä ja kavereille, töissä ja kotona :D Pakkomielle.. 





Takissa on joku kiva, rento tyyli, ja tummansininen väri on mun mieleen!! Vaihtoehtoina ois ollu myös musta (EI) ja "armeijanvihreä", jota pari sekuntia punnitsin mielikuvitusvaakani toisessa päässä ;) En oo kuitenkaan omaksunut kyseistä väriä vielä itselleni, vaikka muilla ihmisillä kovasti tästä vihreestä pidänkin! Ja itseasiassa just näin yhdellä asiakkaalla kyseisen takin siinä värissä, ja se näytti hyvältä, mutta myös kovin eriltä kuin mun takki! Tuntuu että se vihreä rajaa sen takin tyylin tiettyyn kategoriaan :D Jep, mun aivotuksia taas.



Takin materiaali on aika jännää, vähän kuin samettista pinnasta. Sisäpuoli on kivan karvaista, ja tää karvaisuus näkyy myös sen hupusta ulospäin. Muoto on mukavan tyköistuva, ja kaulus suojaavan korkea. Takin kooksi valitsin 38, jotta paksumpikin villapaita mahtuu pakkaskeleillä sen alle.





Jee! Takin käyttöönottoa odotellessa! Toki toivon, ettei sen aika ihan vielä tule, jotta saisin käyttää viel mun ihania syystakkeja ;) Jospa ilmat säilyis hetken vielä +5 asteen paremmalla puolella, niin oisin ilonen!

Mun nukahtamislääkkeet on nyt tehonneet aika hyvin! Iltaisin tulee uni paljon paremmin, ja nukun koko yön todella hyvin. Pääsen myös vapaapäivänä aikaisemmin ylös sängystä ja saan enemmän aikaiseksi, kun koko yö ei oo menny kieriskelyyn sängynpohjalla. Jes, ihana tunne. 

Pari postausideaa kytee mun mielessä, mutta niiden toteutukseen menee hiukan normaalia postausta kauemmin aikaa, mutta kyllä mä ne tänne vielä saan! Valmisteluihin täytyy vaan ensin uhrata hetki aikaa, heheh. Ainakin teillä on jotain mitä odottaa :--D

-Essi
Ilon huuto..??

Ps. Miks on pilvinen ilma aina kun mulla on vapaapäivä! Kaikki kauniin aurinkoiset päivät menny töissä. Plaah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3