keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Loviisan Aitta


 Tervehdys! Eilen oli ihana päivä. Ennen mun töitä mentiin äitin kanssa Ruskolle, Loviisan Aittaan! Ai että miten paljon niin täydellisiä sisustusjuttuja siellä olikaan! Meinattiin ihan hullaantua, mutta lopulta harkittiin tarkkaan kaikkia tuotteita ennen ostopäätöstä ;-) Ja lopulta äiti maksoi melkein kaikki mun löydöt :-D Jee, mennään uudestaankin, äiti.




Tässä ihan pari kuvaa kyseisestä paikasta. Just ihanan tyylistä sisustusta kyllä, ja niille jotka eivät tuolla ole käyneet, suosittelen lämpimästi. Jokaiselle varmasti jotakin! Ja paikka oli muuten huisin iso!!
Yllä aikas söpö, kulutettua nahkaa oleva pehmo-norsu  :-))


Rakennuskin oli aivan ihana! Tykkään niin paljon tollasesta vanhemmasta tyylistä. En ehkä itse vastaavaan taloon muuttaisi, mutta ois kiva jos vaikka vanhemmat asuis tollasessa ja pääsis aina kylään...

Ja pakko myös hehkuttaa, että saatiin mennä tuonne Ruskolle mun vanhempien uudella autolla (yllä)! Äiti ei siis autoa aja ollenkaan, joten kuskina oli tietenkin meitsi. On mulla omakin auto, mutta onhan se nyt paljon kivempi päästä ajamaan tollasta tuliterää kaaraa ;-) Ja bensat iskän piikkiin, hahahh! Salaa oon vähän autohullu ja tykkään muutenkin kaikesta tekniikasta :)))

Tässä vielä esimakua mun löydöksistä! Kuvaan ne tositoimissa mun tulevaan sisustuspostaukseen, kunhan saan sen valmiiksi ;-)








En kerrokaan näiden tulevista "käyttötarkoituksista" vielä enempää. Pidän teitä jännityksessä. Siis yllätyksenä ei varmaankaan tule, mitä vaikkapa tällä Mail -kehikolla tehdään :-DD Mutta esim. noi mun loistavat tähdet! Tshih, sittenpähän näette!

Pelkään, että viel ennen joulua on pakko käydä tuolla uudelleen. Lisää joulujuttuja tulossa myyntiin sinne, aika kivoja lahjoja vois sit löytyä.. Ja lisäksi pari muuta söpöä juttua jäi kaivelemaan mun mieltä, kun piheys iski. Miten tuntuukin helpommalta käyttää rahaa eri osissa, kuin kerralla...



 Kivaa päivää, ihanaiset! Sateesta huolimatta :-)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3