tiistai 1. lokakuuta 2013

October

Heissan!

Crazya, se on nyt lokakuu. Eka virallinen talvikuukausi ainakin mun päässä, ja tänään taas ilma tuntui niin kirpeältä että! Farkuista puhalsi tuuli läpi mennen tullen ja mietin, että millä mä oikein pärjään talven läpi... Onneks viikonlopuks luvattiin taas pari astetta lisää eli hetkellistä helpotusta viel luvassa..?
 
Mutta tosiaan, tänään hetken suostuttelun jälkeen Aapo anto periksi ja tuli ottamaan musta asukuvia ulos! Käveltiin meiltä jokirantaa kohti aika randomisti, ja löydettiinkin pari kivaa mestaa matkan varrelta! Niin ihanan syksyisiä kuvia tuli, jotenki huumaannuin ihan täysin ja oli pakko päästä jo tänään jakamaan 
nä tänne! <3 







Päällä mun kaikkia lemppareita, uusia ja vanhempia. Eli mun karvaliivi, jonka oottekin jo "tavanneet", ja lisäksi tä uusi valkoinen villapaita, josta saitte esimakua pari postausta sitten. Mukana myös mun tän hetkinen suosikkilaukku, ja kesän aikana aivan ykkössuosikeiksi muodostuneet farkut <3 Aivan huikeet jalassa, ja pakko ehtiä käyttämään tätä kyseistä kesämallia vielä kun ilmat just ja just antaa periksi :) Vaaleita revittyjä farkkuja kun harvemmin tulee talvella pidettyä, ainakaan mun :) 



 
Kengät on mulla tainnu jo.. hmm, _ainakin_ kaks syksyä/talvea kulkea jalassa, ja siltä ne jo näyttää ja tuntuukin :D Kulahtanutta, mut niin hyväks todettua! En tiedä miten heistä kykenen luopumaan, ja vaikka jo vannotin etten niitä enää kaapista tänä syksynä kaiva.. niin tässä sitä ollaan :) Eivät vieläkään roskiin ole lentäneet.



Väliin kuvia vähän toisesta paikasta jossa pysähdyttiin! Graffitit on must hienoja, enkä tarkoita tällä niitä joka kadunkulman töherryksiä! Pitäiskin etsiä/miettiä paikka, jossa ois vastaavaa taidetta esillä enemmän, ois mainio kuvauspaikka kyllä :)




Tä korkea kaulus on kyllä niin kivaa vaihtelua!
 
 Vielä pari tarkempaa yksityiskohtaa mun asusta!



 Ja lopuksi oli pakko päästä noita ihania vaahteranlehtiä heittelemään pikkulasten tavoin! Mutta mun sisällähän asuu ainainen pikkulikka ;)



 Terkuin
-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3