perjantai 25. lokakuuta 2013

Pakkaspopot

Hei taas ystäväiset!

Tässä yks päivä.. jotain taas tapahtu, ja menin ja ostin kengät. Mutta mun puolustuksekseni, todella kivat sellaiset, ja erittäin käytännölliset, lämpimät talvikengät! Jipii! 




 Mulla ei talvikenkiä oikeestaan oo ollutkaan, muuta kuin UGG:it, joten nä oli myös järkiostos. Viime talven ainakin kahlasin läpi pääosin syysnilkkureissa (ostin sinne karvapohjalliset lämmittämään! :D). Toki eipä tuolla ulkona hirveesti aikaa tuu talvella vietettyä, ja jos tuleekin, niin UGG:it jalkaan eikä takuulla varpaita palella!








 Ensin mulla oli pieni pelko, että nä kengät näyttää liian "klohmoilta" mun jalassa. Kolmeysin jalka ei kuitenkaan siroimmasta päästä enää ole, mutta kengän tarpeeksi pitkä varsi sai nilkan näyttämään kapealta ja sitä kautta koko kengän jotenki pienemmältä :-))

Kaupassa vaan mun vieressä näitä samoja kenkiä sovitti tyttö, jonka koko tais olla se 36, joten vaikutelma oli vähän eri, ja sai mut ensin epäilemään näiden sopivuutta mulle.





Kyseiset popot löytyivät siis ihan H&M:sta! Ja iloinen yllätys vielä oli, että hintaa näillä oli 30e?! Mun mielestä aika edulliset, vaikka "Hemasta" ovatkin! Sisältä kuitenkin löytyy lämpöinen karvavuorikin, ja pohja on ihan laadukkaan oloinen :-)


En tiedä, huomaatteko näissä kuvissa jotain eroa verrattuna mun aikaisempiin kuviin. Kerrankin kuvat nimittäin otti joku muu kuin Aapo, ja ite ainakin huomaan eroja jonkin verran. Aika hauskaa vaihtelua, eri kuvakulmia ja kivaa saada myös kuvaajalta ideoita asentoihin, jne! Joskus oma pää lyö aika tyhjää, kun jatkuvasti pitäis koittaa keksiä jotain uutta. Musta myös tuntuu, että nauroin varmaan joka toisessa kuvassa, jotenkin ihan eri fiiliksellä mentiin ;) Kiitos Vappu!


En yhtään tykkää siitä, miltä näytän kun nauran. Mut haluun silti julkaista yhden sellasenkin kuvan x) Faktat faktoina, heheh.

Mulla on puolvalmiita postauksia nyt odottamassa pari kolme kappaletta, mutta katsotaan koska saan ne julkaistua. Koitan ehtiä joka päivä jotain niistä vähän työstämään, jotta saadaan lisää matskua tänne! Lähipäivinä kuitenkin pari muuta kivaa juttua tulossa, eli voipi olla et menevät ens viikon puolelle. Enivei jotain kuitenkin luvassa :) Ja kiva että on niillekin päiville jotain, jolloin mun elämässä ei mitään tapahdu ;) 

-Esma

Ps. Alle kaks kuukautta jouluaattoon?!?


Mun kengänpohja painautuneena asfalttiin. Eiku?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3