torstai 10. lokakuuta 2013

The color spectrum

Hellureei!

Oon saanu kehittävää palautetta mun blogin teksteistä ja postausten "muodosta", ns. kokonaiskuvasta :) Onhan se kiva kuulla mitä muut tästä ajattelevat, plussia ja miinuksia. Tä on kuitenkin ollu yllättävän haastavaa, kun haluis että postaukset on laadukkaita kokonaisuuksia! Teksti äidinkielellisesti edes kohtalaisen hyvää, kuvat kivoja ja että niissäkin tulis esille hyvä laatu! Kaikenkaikkiaan toivon, että tä blogi näyttää multa! Kuvat saa mun persoonan esiin, ja teksteissä sitä (tyhjänpäiväistä) pohdintaa, jota mun päässäkin esiintyy ;) Haluun toteuttaa pieniä juttuja, mitä kaipaan niissä blogeissa, joita itse lueskelen.

Mutta! Tässä sitä kehitytään koko ajan, ja saan puntarointua tiettyjä pieniä juttuja. Ajan myötä tekstit varmasti muuttuu hieman, ja toivottavasti parempaan suuntaan. Alan saamaan kuvaa, mikä oikeesti toimii ja on hyvä juttu. Pitää sit vaan päästä eroon myös joistain päähänpinttymistä, asioista, joista oon ajatellu että tä on hyvä juttu. Mut jos niin ei ole, täytyis pystyä siitä sit luopumaan :) 




Eilen käytiin pikaseen ottamassa parit asukuvat ennen Hulluille Päiville menoa. Tuurilla taas löydettiin aika kiva paikka kuvailuun! Sieltä sitten päästiin Stockalle muiden hulluttelijoiden sekaan. HUH! On toi aikamoista tungosta, eikä mulle mitään erityistä edes tarttunut mukaan. Pari sisustusjuttua, ja itseasiassa ajatuksena on ollukin tehdä jonkinlainen "sisustuspostaus" lähiaikoina..! Nä uudet jutut tulee varmasti siellä sitten esiintymään ;) Katsotaan, mitä kivaa keksin.



Varsinkin syksyyn sopii mun mielestä just tällainen rento pukeutuminen. Tällä hetkellä on aika paljon kivoja juttuja kaupoissa, ja mun pitääkin sinnitellä että pysyisin budjetissa (missä?!) ;) 
Tähän paitaan ihastuin kyllä, se on niin kivantuntunen ja -tyylinen päällä! Väri on myös kiva, eikä mun ominta, kun yleensä valitsen helposti punaisen eri sävyjä.. Joskus on kiva yllättää jopa itsensä, ja tä väri kuitenkin toimii loistavasti eri asujen kanssa.



Aivan ihania nä syyslehdet! Ja vahingossa mun pipokin mätsää aika näppärästi tähän värikirjoon ;) Tänä vuonna oon saanu enemmän kiinni näistä syksyn iloista, eikä oo tuntunu ihan niin kurjalta kesän loppuminen.
Conssit on yhdet mun suosikkikengät, ja tekee asusta kuin asusta rempseen tyylisen. Pakko ehtiä niitä viel käyttämään ennen loskakelejä :)





Tällaista tänään! 
Ajattelin pyörähtää Hullareilla vielä tsekkaamassa mm. talviset juoksupöksyt ennen töihinlähtöä! Ne ois hyvät ainakin lautailussa toppahousujen alla. Let's see!

Harmaudesta huolimatta ihanaa päivää kaikille!
-Esma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3