lauantai 30. marraskuuta 2013

Casual Friday

Moikkamoi! Tässä ois kuvasatoa perjantailta, kun käytiin pyörähtämässä kaupungilla Aapon arkivapaan kunniaksi x) Pojan oli aika päästä parturiin, joten mä istuin kiltisti siellä sohvanurkkauksessa sitten odottamassa sen aikaa :-D Haha! Käytiin myös etsimässä mulle sitä kirottua hattua, jonka sinne pirskeisiin tarvitsen, ja sellainen löytyikin! Nimittäin kirpparilta. Hassua oli, että tä hattu on aika erilainen, kuin mitä silmilläni olin haeskellut. Tilanteessa kuitenkin ajattelin, että sovitetaan nyt, kerta tässä ollaan. Ja sehän olikin tosi kivannäkönen päässä, eli rahat pöytään ja hattu on mun. Problem solved! Torstaita odotellessa ;-)






Käytiin tosiaan kuvailemassa vähän asua samalla reissulla kohti keskustaa, ja ilma olikin kauniin aurinkoinen ja kuvista tuli ihan kivoja! Päällä mulla oli jo tutuksi tullut luottoliivini, viime talven farkkupaita Bikbokilta, ja nuo uutukaiset nahkahousut. Vihdoin sääkin on viilentyny sen verran, että oon saanu mun talvikengät käyttöasteelle saakka ilman suurempaa uhkaa jalkojen paahtumisesta karvavuoren takia! Kivaaa :-)
 



Perjantaina illemmalla meillä oli myös ne joukkueen pikkujoulut, mutta niistä ajattelin kertoa vasta tulevassa postauksessa! Ei makeaa mahan täydeltä :'D

Nyt on suunnitelmana käpertyä kotisohvalle toipumaan eilisestä (lähinnä väsymyksestä), hiukan valmistella tuota tulevaa postausta (jos jaksan tapella tän Bloggerin kanssa :D ei ihan oo sujunu meidän yhteistyö lähipäivinä..) ja ehkä sen jälkeen katsoa Netflixistä jotain aivot narikkaan -tyylistä viihdettä :-) Aamulla kutsuu jälleen työt, ja sunnuntaina illalla pikkujouluilua Aapon vanhemmilla taas syömisten merkeissä. Passaa tälle herkkusuulle :)

Hauskaa lauantaita kaikille!
-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3