torstai 28. marraskuuta 2013

Hattuja ja hullaantumista

Ens viikolla on tulossa yhdet pirskeet, joiden teemaan liittyen tarvitsisin hatun. Sellasen Poirot- tyylisen hatun. Tänään paniikin vallassa menin kiertämään kauppoja keskustaan, mutta eihän mitään hattuja enää ollut missään, vaikka viel kuukausi sitten bongailin niitä joka toisesta kaupasta! Nyt pipot ovat ottaneet vallan kauppojen hyllyillä, ja ainoat hatut mitä löysin, olivat liian pyöreitä päältä tai liian leveälierisiä. Ja nyt alan panikoitua lisää, koska mulla on viikko enää etsintäaikaa, tai oikeastaan huomenna on mun viiminen vapaa ennen kyseisiä pippaloita!

Värinä ehkä musta tai tummanharmaa
 
No, tän paniikin saatua otteen musta, tein taas hienoja ratkaisuja kaupungilla. Nimittäin ostin kolme paitaa. Jep, pikavisiitti ja tuloksena kolme paitaa, eikä hattua. Huoh. Paidat oli kyllä kaikki sellaisia, joita olin miettinyt jo jonkin aikaa mutta en ollu löytänyt, ja nyt kun olin vielä kiristänyt mun budjettia ensi kuulle, niin eikös ne kaikki hyppiny silmille kauppojen rekeiltä... Mut onneks kyse olikin vasta ens kuun budjetista, eiks joo x))


Jonkin aikaa oon kyseisen tyylistä "pusakkaa" etsinyt, talvella voi käyttää kivasti takin alla vaikka ihan villatakin tavoin! Mun mielestä käytännöllinen kaveri, ja viel tosi kivantuntunen päällä :) Keväällä menee varmaan takkina ihan yksinään.


Ruutupaidat on ollu aika hintavia mun kukkarolle vaikka punaisen sävyistä oon toisella silmällä etsinyt jo parisen kuukautta. Seppälästä kuitenkin bongasin hintaan 17e tämmöisen punasen kamusen, ja oli näitä vihreenäkin, jos joku sellaista etsiskelee! Päätin sitte napata tänkin mukaani, kun tuo hinta ei pilviä hiponut.. :-) 


 Kivaa kollaripaitaa printillä oon katellu myös jonkin verran, ja pari ihan hauskaa osunu kohdalle, muttei oo mukaan saakka tarttunut. Äkkiä kuitenki tajusin, ettei se kollaripaita edes välttämättä oo se, mitä oon etsinyt, vaan tällanen rento ohuempi paita! Eli tä osu ja uppos, kun sain päälleni sovitettua.

Tällaista tänään! Nyt äkkiä töihin tienaamaan lisää rahaa, että saa budjetin kohdilleen ;) Huomenna tiedossa pikkujouluilua joukkueen kanssa! Kiwaaaaa!

Terkuin
Essi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3