sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Eka paketti auki!

Juu heei, Essi 22-v. ei millää malttanut odottaa paria säälittävää päivää, vaan yks lahja on jo auki. Oon vähän malttamaton, mutta tiesin paketin sisällön, joten eihän tässä nyt samanlaista hohtoa ollutkaan :-D





Tä joululahja saatiin siis työpaikalta! Iloinen yllätys kyllä, ollaan joskus mietitty että tällanen vehje kotona ois oikein kiva :-) Ja mä sellasen sain, lahjana vielä! Lisäksi saatiin 40e lahjakortti ekaa kapselitilausta varten.

 



Ikinä kaikki eivät lahjoihin ole tyytyväisiä, ja tänäkin vuonna sai kuulla jonkin verran jupinaa meidän henksussa, mm. ei-kahvi -ihmisiltä, että mitäs tällä nyt tekee. Tai että kun kapselit maksaa. Ja tän kapseleita ei saa kuin netistä tilaamalla. Mä sanon, että oon hemmetin happy kun ilman koulutusta mulla on vakituinen työ, josta saan jo kolmantena jouluna parinsadan euron joululahjan :) Ja ainahan tän voi lahjaksi antaa eteenpäin, jos ei koe itsellään olevan tarvetta kyseiselle kapistukselle.

Lattea oon parina aamuna tolla pyöräyttänyt, ja on kyllä niin hyvää ja helppoa!! Tässä on maidonvaahdotin erikseen, joka tekee niin ihanan vaahdon kahviin. Ja on helppo huuhdella/pestä, tosi yksinkertainen laite kaikenkaikkiaan. Ja siro! Nyt on myös uus syy pyytää vieraita meille, ja tarjota heille hyvää kahvia x) 

Terkuin
Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3