keskiviikko 15. tammikuuta 2014

2 x klassikko

Kova hinku kahteen aika ajattomaan tuotteeseen. Molemmat mun mielestä pitkäikäisiä, ja käytännöllisiä. Menee kesät talvet, ja maksaa itsensä varmasti takaisin. Silti oon pitkittänyt näiden hankkimista, ja luultavasti ihan turhaan, koska ne mun ostoslistalla edelleen odottelee vuoroaan (tai sitä et pääsen kaupoille) - ei oo mieli vieläkään muuttunut :-)

Nä kyllä joko kolahtaa tai sitten ei. Tuota reppua oon halunnu jo vuosia, mutten oo osannut päättää kokoa. Nyt kuitenkin tajusin tuon Minin käyvän arjessa vallan mainiosti - aina ei jaksa vaikkapa töihin ottaa mitään laukkua mukaan, mutta reppu menee helposti selässä. Tähän mahtuu kuitenkin kaikki tarvittava, myös kamera jos on tarpeen :) Must-have!
Punavalkoraidallinen on mun makuun tosi raikas ja tykkään noista väreistä aina! Toi menis kesälläkin niiden mun uusien vaaleiden farkkushortsien kanssa ihanasti, ja kun aika alkaa tästä jättämään, niin mainio kotipaita kuitenkin! Niin kestävää laatua, ja malli täydellisen rento! Ei liian löysä, mutta ei mikään makkarankuorikaan :-)

-Essi

*kuvat prisma.fi ja marimekko.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3