tiistai 14. tammikuuta 2014

Ensilumi

Woppiduuuh sanon minä! Virallinen ensilumi saatiin lauantaina tänne Turkuunkin, ja ihanasti se on maahan jäänyt! Toi uskomattoman paljon valoa harmaisiin päiviin, sunnuntainakin tajusin vielä puol viideltä olevan valoisampaa kuin aikaisemmin. Ja onhan tuo päivä toki alkanut jo muutenkin pitenemään :-) Sunnuntaina pakkasta oli kymmenisen astetta, joten pilvetkin väistyivät ja aurinko pilkotti lähes koko valoisan ajan! Ihanaaaa!



Ilmasta innostuneena käytiin kuvailemassa parit otokset. Olipas kiva pistää arskat päähän ihan syystä! Oon muuten tehnyt tänä talvena varmaan mun parhaat alelöydöt ever, johtuen ehkä siitä että olin kerrankin liikkeellä heti kun alet alkoi ;-) Vielä oli kivoja kappaleita oikeissa koissa (aina sama ongelma! taipuuko tä edes näin..?) jäljellä. Kuvissa esiintyvä musta, pidemmän mallinen karvakaveri (liivi) oli yks löydöistä.


 
Yks löytö olivat uudet boyfriend -malliset farkut vaaleammalla kuosilla! Niitä tummempia farkkuja oonkin käyttänyt varmaan viis päivää viikosta, oon vaan niin tykästynyt tuohon rennompaan (surprise surpsise) malliin :-) Hintaa näillä oli 20 euroa, joka ei farkuista ole kovin paljon. Näissä on pientä kulutusta pinnassa, mutta ei niin revittyjä kohtia kuin useissa samantyylisissä housuissa. Lisäksi bongasin kympillä vaaleat, boyfriend -malliset farkkushortsit! Oisko voinu paremmin käydä, sillä viime kesänä toivoin löytäväni vähän löysemmällä sekä pidemmällä lahkeella vaaleat shortsit. Joten kesän 2014 rientoihin yks vaatekriisi selätetty :-D Ps. Heti kun lumet vihdoin sataa maahan, siirryn talvipopoista kesäkenkiin.. Kaipasin vaan vähän vaihtelua ;-)


 
Näissä luonnonvalolla otetuissa kuvissa mun tukan väri pääsee oikeuksiinsa, ja muistan taas miksi tästä niin tykkään. Keväällä siirryn varmasti taas vaaleampaan lookiin, mutta tähän vuodenaikaan tuo väri on omasta mielestä aika sopiva mun kasvoille. Viimeisessä kuvassa näkyy, kuinka oon vaan vähän tasoitellut ihon väriä, mutta silmämeikkiä (eikä räpsyjä!) oo ollenkaan :-) Näyttää kasvot aika eriltä, mutta ei ollenkaan huonolla tavalla. Vaihtelua ulkonäköön ilman niitä pidennyksiä. Tänään aamulla tuli muuten fiilis, että se mun käyttämä ripsiseerumi ois saanut mun ripsiä vahvemman näköisiksi? Kuvittelenkohan vaan.. ;)

Takista ei pystynyt tuolla ulkona luopumaan edes parin kuvan ajaksi, mutta ai että tä valkoinen maa saa kuviin ihan uutta hohtoa enkä edes pysty keskittymään miltä mun vaatteet näissä kuvissa näyttää :-D Okei, nyt lopetan tän ainaisen säästä jauhamisen. On vaan pikkasen tärkee juttu mulle kuten ootte ehkä huomanneet.. ;-) Kivaa muuten päästä vihdoin käyttämään tuota mun uutta talvitakkia, jos se vaikka jo tänä talvena sais maksettua itseään vähän takaisin..!

Iloinen typy kiittää ja kuittaa!
-Essi 

2 kommenttia:

  1. En kestä, kun oot niin nätti, ja niin ihanan luonnollinen ! Mullakin hakusessa boyfriend-farkut, mistä sä löysit nää vaaleat? :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kiitos! :-) No ihan H&M:ltä bongasin! Hajakokoja oli jäljellä mut tuuri kävi!

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3