tiistai 21. tammikuuta 2014

Kettureppu

Vihdoin se on mun! Nimittäin tuo Fjällrävenin reppu, josta kerroin haaveilleeni jo todella pitkään. Koko on Mini, ja väriksi päätin valita keltaisen, jotta söpöysasteikolla päästään siihen täyteen kymppiin saakka ;-) Toi reppu löytyi Partioaitasta ja kaiken lisäksi tarjouksesta!



Muita uutuuksia asussa ovat nuo pöksyt, jotka löytyivät BikBokin alerekistä (joita olin jo joskus aikaisemmin kuolannut), sekä pidemmän mallinen printtipaita Zaran alesta. Molemmat lähti matkaan todella edullisesti, ja ovatkin olleet paljon käytössä :-) Nyt on toki ollu liian kylmät kelit pelkille trikoohousuille, kuvailun ajaksi päätin ne silti päälleni laittaa. Tykkään, kun ne ovat erilaista materiaalia, ja värikin on tänä vuonna miellyttänyt mun esteettistä silmääni, kuten olette varmasti huomanneet x)



Panta onkin tainnut täällä vilahtaa, tollanen on niin kätevä jos tulee pidettyä tukkaa kiinni. Saa silti jotain lämmikettä korville. Tuo takin alta pilkottava villatakkikin on parin vuoden takainen alelöytö, joka on ollut ahkerassa käytössä syksyt ja talvet - väri on hyvän neutraali, materiaali tarpeeksi paksua, ja palmikkokuvio nyt muuten vaan aina iskee mun silmään.



Ihana auringonpaiste ja valkoinen hanki! Hyvältä näyttää. Ite taas näytän hiukan luonnonlapselta tollasessa chillissä asussa kettureppuineni, tukka nutturalla ja jälleen ilman ripsaria. Ens kerraksi lupaan tsempata, olin kuvien jälkeen vaan menossa töihin, eikä sinne jaksa kovin paljoa panostaa.. :-D

Mun viikonloppu muuten sujui kissavahtina kuten viime postauksesta pystyi jo bongaamaan, sekä töissä. Maanantaina taas mulla oli vapaa, jonka sain viettää rentoutuen ystävän, ja vähän Aaponkin seurassa. Hiukan tuli siivoiltua, ja pestyä kaksi koneellista pyykkiä :-D Eli lopputuloksena oikein onnistunut päivä mukavan viikonlopun perään :-)  

Aurinkoisin terkuin
Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3