keskiviikko 29. tammikuuta 2014

More leather to me

Hello kamuset! Viime postauksen jälkeen taitaa olla hyvä saada lukea vähän kevyempää tekstiä ;-) Eli luvassa mun vaatehöpinöitä!



Joitain päiviä sitten oli sopiva väli käydä kuvailemassa taas vähän otoksia! Kuvissa esiintyvät jälleen yksi mun alelöytöpaita sekä mun uusi rakkaus, tuo nahkahame. Paidassa oli jotain viehättävää, ja on kiva omistaa myös jotain värittömämpää ;) 

Nahkahameesta oon haaveillut syksystä saakka (ja tainnut jauhaa siitä täälläkin...), mutta sopivaa ei oo sattunut eteen. H&M:stä bongasin kuitenkin joku aika sitten tuon kellohameen, johon ihastuin! On niin kivaa saada vaihtelua alaosiin - ei aina vaan housuja! :-) Noi mun talven ykköskengät mätsää aika kivasti tuohon, niin ihanaa kun on muitakin kuin mustia kenkiä! Piristää heti asua.   




Kuvissa vilahtelee myös mun uusi laukku (kyllä, taas), mutta kerron siitä myöhemmin lisää! Tän tyylisestä oon haaveillut kauan, joten ei sitä vaan voinut jättää kauppaan kun vihdoin tähän kohtuuhintaiseen aarteeseen törmäsin :-)))



Odotan kyllä kevättä jo niin paljon, sais asukuviinkin jotain vaihtelua. Tylsää olla aina sama takki päällä eikä alla olevat vaatteet edes näy kunnolla... Keväällä on muutenkin paljon kivempia vaatteita, yllättäen ;) Alkutalvesta on ihanaa kääriytyä paksuihin neuleisiin ja huiveihin, mutta pikku hiljaa alkais jo riittämään. Sisältä käsin kun katsoo ulos taivaalle, tulee ihan kesäinen fiilis kun aurinko paistaa :-D Totuus on kuitenkin vielä vähän toinen. Ihan just ollaan jo helmikuun puolella, joten kyllä se kevät sieltä pian jo koittaa..! 

Terkuin
Esma

2 kommenttia:

  1. Pistin just viime kerralla kaupungilla pyöriessäni silmäni tohon laukkuun ja nyt punnitsen kannattaisiko se kotiuttaa, tulisiko mun käytettyä sitä tarpeeksi. ihana se kuitenkin on!! Joten kuulen mielelläni käyttökokemuksia :)) Ihana asu jälleen kerran, erityisesti toi hame.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainaki vielä oon tykännyt kovasti, käyttäny lähes päivittäin. Se on hyvän kokonen, vetää sisäänsä helposti myös pipon ja hanskat, jos vaikka kaupassa käydessään tykkää ne riisua :-) Silti pikkulaukun kokoinen, palvelee ainakin mun tarpeita hyvin. Ja kiitos! :-)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3