perjantai 24. tammikuuta 2014

Talvista maisemaa




 
Moikkamoi tyypit! Lähes kaikki viime päivät ovat olleet ihanan aurinkoisia, ja eilen päätinkin että perjantaina otan tästä ilon irti. No, aamulla herätessäni taivas oli pilvessä, totta kai :-) Söin rauhassa aamupalaa, katsoin pari jaksoa Modern Familya, ja pian huomasinkin jo taivaan rakoilevan ja auringon pilkistävän esiin.





Ei muuta kuin lämpimästi vaatetta päälle, kamera kaulaan ja menoksi ;-) Ennen kuin pääsin pelipaikoille, hiki meinas virrata niin että piti ihan takin vetskaria raottaa, mutta kuvaillessa tulee kuitenkin oltua niin paljoa paikallaan, ettei mun vaatetus mennyt yhtään överiksi. Miinusta oli mittarissa nimittäin taas sen kymmenen astetta... 


Tä oli yks mun lempparikuva! :-)



Tämän näköinen punaposki hääri tänään kameran takana :-)



Sää ei oo tänä talvena ollut ihan otollinen kuvailulle. Lunta ei oo kovin paljoa maassa (onneks sitä nyt sentään on!), puissa ei oo huurretta saatika lunta, ja tänään aurinkokaan ei ollut niin hyvin mun puolella kuin olin toivonut. On silti kiva saada edes joitain otoksia kameraan tallennettua, ja lähes puolentoista tunnin rupeaman jälkeen kuvia olikin kertynyt 151 kappaletta :-) Tässä julkaisen teille nyt mun silmää eniten miellyttäviä! Eivät mitään mestariteoksia ole, mutta kaikissa on jokin pieni juttu, mistä ite tykkään.


Kyllähän Turku talvellakin näyttää aika kivalta!


Kyllä sitä kieltämättä kesää odottaa jo aika tavalla, mutta kun se ei sieltä yhtään sen nopeammin tule kuitenkaan, niin yritetään nyt nauttia näistä maisemista :-)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3