lauantai 8. helmikuuta 2014

Niken air maxit

Nuo lenkkitossujen ja tennareiden epämääräinen sekotus. Miten mulla on vielä viha-rakkaus suhde kyseisiin kenkiin! Kiikun rajalla, tykkäänkö niistä hurjasti vai ovatko ne yksinkertaisesti rumat. Mä oon vähän hidas lämpenemään uusille jutuille... Nahkahousut yms.... ;-)

Googlettelin kuitenkin kyseisiä popoja lisää, ja löysin paljon mun silmää miellyttäviä kenkiä! Mulla on silti ikuinen pelko mun jalan näyttävän isolta, jos kengät eivät ole sirointa mallia. Kolmekutosen jalassa nuo näyttävät varmasti todella kivoilta ja söpöiltä, 39 taitaa olla siinä rajoilla.. :-D Useaan otteeseen oon kuitenkin päättäny olla piittaamatta mun kuvitelmista, koska loppupeleissä jalan koko mätsää hyvin mun muuhun kroppaan ja pituuteen.

 
http://www.gknaming.com


Noita kenkiä on saatavilla kaikissa ihanissa väreissä! Tollaisia arvokkaampia jalkineita haluis kuitenkin pystyä käyttämään useammissa asuissa, joten taidan päätyä ihan perus valkoisiin kenkiin, toki varmaan pienillä väripilkuilla ;-) Yllä näkyvä oranssi on aika varteenotettava vaihtoehto. Kuitenkin tuon mallin ei-sirouden vuoksi tekee mieli valita tehosteväriksi pinkki, jotta saisin niistä mahdollisimman söpöt!!

http://www.newairmax2014running.com

http://www.runningssale.com

http://www.shopshoesforsale.com

Kahdet ekat on hyvin samanlaiset, toisissa vähän vaaleampi tuo punainen, ja sitä on hiukan enemmän. Molemmat ovat mun mieleen :-) Viimeiset ovat vanhempi ja myös vähän erilainen malli, lähempänä lenkkareita kuin noita tennareita. Tykkään tosta läpikuultavasta pohjasta, nä ois mulle ehkä varmempi valinta siroutensa puolesta.

Tiedän menettäväni sydämeni tuollaisille kengille kun ne keväällä katukuvaan ilmaantuvat. Noi ovat varmasti todella mukavat jalassa, ja käyttöä löytyis meikäläiselläkin :-) Harkinnan alla on tennareiden tilaaminen netistä, jos sopivalta sivulta silmää miellyttävät kengät itelleni bongaan. Katsotaan nyt ;-)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3