lauantai 8. maaliskuuta 2014

AirMaxit!

Aiiivan mahtava päivä! Ja täällä tä auringonpalvoja istuu nyt koneella... Mutta luvassa vain pieni katsaus tän päivän asuun, tai oikeastaan vasta mun uusiin kenkiin ;-) Asun saatte nähdä myöhemmin!

Kyseessä siis vihdoin käsiini (tai no, jalkoihin) saamat Niken AirMaxit! Netistä olin usealta sivulta kenkiä katsonut, ja kuten aikaisemmin kerroinkin, haaveissa oli valkoiset, mahdollisesti pienillä vaaleanpunaisilla/pinkeillä yksityiskohdilla. Hinnat oli aika korkeita, enkä "omiani", hintansa arvoisia löytänyt. Eteen tuli kuitenkin pieni onnenpotku, kun ihana työkaverini oli lähdössä käymään Nycissä! Varovasti sitten kysäisin, että oisko pikku tuliainen mitään :-DD Hän oli oikein suostuvainen, ja niinpä etsin taas kuvia mun silmää miellyttävistä kengistä!

Annoin toki muutamia vaihtoehtoja - ois ollu mun mielestä kohtuutonta linkittää vain tietyt kengät, jotka haluan! Kaverin loma ois menny vaan mun kenkien metsästämiseen. Toiveena mulla oli ne valkoiset vaaleanpunaisilla tehosteilla, valkoiset vaaleanharmailla tehosteilla, tai tavalliset valkoiset :-) Kaikki aika "tylsiä", AirMaxejahan on nimenomaan vaikka missä riemunkirjavissa väreissä! Halusin kuitenkin kengät, joita mun tulee käytettyä ihan arkipäiväisissäkin asuissa. Ei oo tarkoitus ostaa kalliita kenkiä kaappiin pölyttymään kun en saa niitä sopimaan mihinkään asuun, ja tunnetustihan multa löytyy aika värikästäkin vaatetta kaapista, joten yhdistely ois voinu olla liian haastavaa.


Olin kyllä ihan iloinen, kun hän reissun päältä mulle soitti, että täällä ois nyt nä perus valkoiset kengät, ostanko! Onhan se aika tuttu ja turvallinen valinta, hyvällä tavalla, ja vielä kun olin just nähnyt muutaman kuvan Instagramissa, jossa tytöllä oli nuo popot. Niin simppelit, mutta tosi kivat ja helposti yhdistettävissä keväisen värikkäisiin asusteisiin. Kengät irtos reissusta tosi edulliseen hintaan, joten olin (yllättäen) iloinen! Netistä tilattaessa ne ois meinaa maksanu kolme kertaa sen, mitä kaverin tuomina! :-)    


Siinä muutama kuva! Päivä on niin kirkas ja kengät hohtavan valkoiset - ei ehkä hyvä yhdistelmä kuvaamiselle, kun aurinko vaan heijasti kengistä kuten näkyy :-D Mutta on noi popot kyllä mun mieleen, vaikka monet on sanoneet muuta. Osaa ne olla kunnon "klohmot", mutta jos laittaa tiukempaa housua kaveriksi, tulee vaikutelmasta tarpeeksi siro ainakin mulle :-)

Noniin, kunnon tekstit taas yksistä kengistä, mutta analysoija mikä analysoija! Nyt äkkiä pois koneen äärestä ;-) 

-Essi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3