perjantai 28. maaliskuuta 2014

Hello Spring!

Tässä tosiaan kuvia, joista puhuin muutama postaus sitten. Edellisenä päivänä lunta oli pyryttänyt aika montakin senttiä, ja seuraavana aamu ilma näytti tältä. Asteita mittarissa oli reilu kymmenen, joten mun takki oli pieni ylilyönti :-D




Vaaleanpunainen pörröpaita on ihan ykkönen! Mietin taas aivan liian monta viikkoa sen ostoa, koska nyt oon täysin myyty x) Sekä kirjaimellisesti rahan kannalta, että tunteiden tasolla. Näitä paitoja on näkynyt ihmisillä jonkin verran, ja oon voinut vaan haaveilla tän pehmoisuudesta. Nyt se on mun! Ihanan herkkä vaaleanpunainen sekä sydämensulattava pörrö - joka naisen unelma eikö!  



Tiesin heti AirMaxien palvelevan mua tässäkin asussa - enkä joutunut pettymään ;) Housuvalinta mietitytti, mutta revityt boyfriendit toivat jälleen kivaa maskuliinisuutta hempeyden rinnalle. Kevättakki ois pakollinen uhraus seuraavasta palkasta, tajusin nimittäin tänään mun kevättakkien olevan.. hmm oikeastaan nollassa :-D Vanha tekonahkatakki ei oo kovin kauniisti kulunut, ja vähän pienikin. Uutta on vaan niin hankala löytää..!




Onko aurinkolasit jotenkin liian päheet?! Mä näin niissä sitä mun hokemaa asennetta :-D Olin jo aikaisemmin tykästynyt läpinäkyvillä kehyksillä varustettuihin laseihin, ja tän kevään ilmiö tuntuvat olevan sinilinssiset lasit, joten kun nämä alle kolme euroa maksaneet kaverit H&M:ssä näin, eihän niitä voinut sinnekään jättää. 


Tässä vielä mun kevättä rinnassa oleva hovikuvaajani x)

Rakkaudella
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3