perjantai 7. maaliskuuta 2014

Ten Facts

Monissa blogeissa on viimeaikoina näkynyt näitä vastaavia postauksia, mutta koska idea on mun mielestä hauska, päätin myös kasata muutaman faktan itsestäni ;-)
 
Eli kymmenen faktaa, joita ette ehkä tienneet minusta:

1. Oon (tytöksi) aika kiinnostunut tekniikasta, ja tekee mieli jatkuvasti oppia kaikista laitteista lisää. Haluun myös itselleni nopeasti toimivan tietokoneen ja puhelimen, tarkkakuvasen telkun sekä haaveilen tehokkaasta autosta ;-)

2. Tykkään viettää aikaa yksin. Mulla harvoin tulee aika pitkäksi, mutta toki tä voi johtua siitäkin, että oon ainut lapsi. On ihanaa rentoutua telkun tai blogijuttujen parissa, ja usein saan myös enemmän aikaiseksi kun olen yksin. Tänäänkin piti alkaa ruoanlaittoon, ku äkkiä tajusin siivonneeni puol kylppäriä ihan äkkiseltään?! On myös kivaa päättää asioista yksin, mitäs sitä haluaakaan tehdä x) Ei tarvi keltään kysellä.

3. Vihaan johtoja. Niitä on aina joka puolella kämppää, ne ovat sotkussa keskenään eikä uudelle johdolle meinaa enää löytyä pistoketta... Tunnistaako joku muu "ongelman"? :-D

4. Oon kunnon auringonpalvoja! Enkä tarkoita tällä vain auringonottoa, vaan aina kun tuo maagisen keltainen möllykkä pilven takaa pilkistää, mun tekee mieli ottaa siitä kaikki irti! Käydä kävelyillä, kuvailemassa, päästä käyttämään kesävaatteita, rannalle jne!

5.  Oon aika tarkka monista asioista. Esim. siitä olenko ajoissa töissä/muissa menoissa, onko laskut maksettu ajallaan, haluun löytää etsimäni asiat "niiden omasta paikasta" ja sitä rataa :-D Joskus siis tosi typeriäkin asioita.

6. Oon harrastanut taitoluistelua pienenä x)) Ei siitä sen enempää..

7. En tykkää sukista. Yleensä aika aikaisin keväällä alan luopumaan sukkien käytöstä, vastaavasti taas syksyllä kaikki päivittelevät, että miksen oo jo ottanut sukkia käyttöön! Nykyään pyrin vilkuilemaan toisten ihmisten sukkienkäyttöä, ja keväisin kun huomaan jonkun jo jättäneen ne kotiin, kehtaan mäkin tehdä saman ;-) En jaksa enää herättää pahennusta joka vuosi :'D  

8. Oon aika tunteellinen. Oikeestaan tosi tunteellinen :-D Varmaan päivittäin mulla meinaa tulla itku telkkua katsellessa. Ohjelmassa jotku sopii riitansa, eroavat, menevät naimisiin... Tilanteita, joissa kuvittelen itseni näyttelijän paikalle todelliseen tilanteeseen. Joku yliempatiakyky varmaan?! Tä on oikeestaan aika nolo juttu :)

9. En oo yhtään aamuihminen. Rakastan nukkua pitkään, ja heräämisen jälkeenkin makoilla sängyssä ja selailla puhelimella vaikkapa seuraamani blogit läpi! Myös rauhallinen aamupala ilman kiirettä auttaa mun päivää alkamaan hyvin ;-) Olisikin aina mahdollisia nämä aamut - usein myös vapaapäivänä sitä koittaa saada jotain aikaiseksikin, ja kellohan ois jo aivan liikaa jos aina toteuttais tän kaavan! Toki näiden aamujen jälkeen saan ihan hyvää tulosta aikaiseksi enkä jää vaan lorvimaan :-D

10. Possut on ihania. Mulla on joku addiktio syntymässä possupehmoleluihin?! Niitä on tälläkin hetkellä kaksi tuolla sängyssä malttamattomana odottamassa iltaa ja mua viereensä x) Söpöä(kö)...


Haha, vähän erilainen postaus! :-) Toivottavasti oli kivoja juttuja, kaikkee typerää vaan tuli mieleen mut koitin pysytellä joidenkin rajojen sisällä!

Ihanaa perjantaita kamuset! :-)
-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3