perjantai 11. huhtikuuta 2014

Fiiliskuvailut

Jee, vihdoin kun sain mun kameran takaisin kotiin, päästiin kuvailemaan parin viikon tauon jälkeen :-) Päivällä oli todella kirpeä tuuli, mutta illaksi se onneksi laantui ja tarkenin seisoskella takki auki kameran edessä!



Sääli ettei mun asussa oo pahemmin nähtävää - kuvaussää olikin todella hyvä, ja laskevan auringon ansiosta (ja mun hovikuvaajani, totta kai) kuvista tuli tosi kivoja! Samalta mä kaikissa varmaan näytän vaikka koitan vähän vaihtelevia otoksia tänne valita, ja päällä tosiaan simppeli asu, jossa taitaa vain paita olla sellainen mitä ette ole nähneet :-) Toivottavasti saatte kuvista kuitenkin saman fiiliksen mitä mä saan näitä katsoessani!

Edelleen ihan lemppariaurinkolasit! Viime kesältä, hinta 3e x)

On sitä hieman jo väriä saanut nassuun! Päälle ripaus puuteria ja "täsä mä olen". Musta on tullut extra-laiska meikkaaja viime kuukausina! :/


Haluisin kovasti päästä keväämmällä käyttämään tätä nahkahametta ilman sukkahousuja. Asuista saisi aivan eri näköisiä, mutta on tuo vaan todella lyhyt hamonen. Ei siitä mihinkään pääse. Malli kun tulee vyötärölle saakka, ja mun jalat (sekä selkä?!) ovat aika pitkiä, niin ei tohon kauheasti mittaa jää pepun alle. Ja vielä kun toi on A-linjainen, niin tuuli voi tarttua koska vaan alle ja sitten ei ole enää kellään kivaa :-DD Mietin jos laittais shortsit alle, ettei ois tavallaan kellään sitten mitään nähtävää, mutta onhan se silti hieman härski jos hameen alle näkyy, vaikka mitä peittävää ois siellä alla.. Jos on ideoita niin saa heitellä :-)

Tämä oli mun ehdoton lemppari kaikista otoksista!


Mun serkku on Yazz Hairissa tekemässä viimeistä harjoitteluaan ennen valmistumista (kaikki työt -30% hinnastosta!), ja kävin hänellä sellaisessa ravitsevassa hiushoidossa keskiviikkona. Mun makuun latvat näyttävät nyt erityisen hyvinvoivilta ilman tarvetta saksille! Pyrin kyllä nykyään leikkauttamaan latvoja säännöllisesti (ja otsatukkaa vielä paljon useammin, yllättäen :D), sekä muutenkin huolehtimaan niistä mm. hiusnaamiolla, öljyllä ja lämpösuojasuihkeella. Tuossa käsittelyssä käytetyillä aineilla saatiin ns. täytettyä sitä värjäyksen kuivattamaa hiusta, kun tunnetustihan vaalennus rasittaa hiusta vaikka viimeksi mulla latvoihin laitettiinkin vain sävyte :)


Sellaista tällä kertaa! Mulla on jonkin verran satunaisia kuvia muutaman viikon ajalta, ja voisinkin koittaa kerätä ne jonkun sortin järkeväksi postaukseksi! Ite ainakin tykkään vastaavia lukea/katsoa, pääsee vähän kiinni mitä jonkun arjessa tapahtuu :b

-Essi

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit <3