torstai 10. huhtikuuta 2014

Keväisiä ruusuja

Tässä ois yhdet epäviralliset asukuvat viime lauantailta! Mun kamera oli siis vasta tulossa Leviltä kotiinpäin auton kyydissä, joten napattiin pikakuvat puhelimella :-D 

Kuvat ovat myös pienimuotoinen esittely mun ihanille kesäkengille, joista aiemmin jo haaveilin! Niillä oli hintaa vain 30e, joka oli sopiva mun kukkarolle, ja päätin siis kotiuttaa heidät Dinskon hyllyltä ;-) Valkoisella pohjalla tyttömäisiä ruusuja, ja kuitenkin paksun pohjansa puolesta vähän erikoisemmat kuin tavalliset tennarit. Massasta erottumisesta en mene takuuseen - olihan platformit jo viime kesänä aika kova juttu, ja niitä näkyy aivan varmasti tänäkin keväänä about joka toisella vastaantulijalla :) Kivat ne silti on!



Sivuosassa näkyy hieman myös mun uutta kollaripaitaa. Oon jo jonkin aikaa etsinyt hyvän mallista, "oikealla" printillä varustettua kollaria, mutten oo mitään löytänyt. Edes mun luottomerkki Adidaksella ei ollut mitään tarjota ainakaan täällä Turun puolella, mutta onneksi löysin tämän Bikbokilta, ja vielä keväisen vaaleansinisessä värissä! Nuo pastellisävyt, varsinkin vaaleansininen ja -punainen, taitavat kovasti tehdä tuloaan mitä on lehtiin ja bloggareihin uskominen :-) Onhan niitä kieltämättä kauppojen tarjonnassa jo näkynytkin.




Kivan aurinkoisista ilmoista ollaan taas saatu nauttia, lämpötila vois vaan pikkuhiljaa alkaa kohoamaan et tulis se oikea kesä sieltä! Varsinkin kun vappu on jo pelottavan pian, ja Turussa sitä yleensä juhlitaan ainakin osittain ulkoilmassa! Meidän parvekkeella on kyllä jo ihan kesätunnelma (vaikka en kesäkukkia vielä olekaan saanut hankituksi), ja ainakin osaa partsilaseista voi huoletta pitää auki! Eilen ja tänään oon toppi päällä kirjoittanut näitä juttuja auringon kuumottaessa iholla - on kyllä joka kevät yhtä ihana tunne!


Ei mitään mielettömiä taideteoksia nämä kuvat, mutta kelpaavat paremman puutteessa ;) En muistanutkaan, miten kivat ja hyvät päällä nuo tummat boyfriend -farkut ovat! 

Kevätterkuin
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3