maanantai 21. huhtikuuta 2014

Niken Air Max Theat

Tittididii! Esittelyssä mun uutukaiset Niket, joista saittekin vähän sneakpeak -kuvaa viime postauksessa ;-) Kyseessä siis tuo sporttisempi ja kevyempi (sekä ulkonäöllisesti että kirjaimellisesti painoltaan) malli kuin ne mun ekat Air Maxit. Molemmista tykkään hirmu paljon, mutta eri tavalla ja vähän eri asujen kanssa :-)



Aikaimoiset katseenkerääjät noi kengät ovat kaduilla olleet :-D Toivottavasti hyvällä, tuntuu että jokainen katsoo mua jalkoihin eikä esim. kasvoihin (rintamuksessa ei nyt mitään näkemistä oliskaan hahah!!). Se on taitaa olla tuo yliräikeä väri.. Ei kyllä haittaa meikäläistä yhtään :-)



Ensimmäinen asia mihin halusin nämä Air Max Theat pukeutumisessa yhdistää, oli toi mun viininpunainen takki! Ennen kuin ilmat on liian lämpimät tuolle. Tajusin muutama viikko sitten, että mun neonoranssi pipo mätsää kyseisen takin kanssa ihanasti! Sama kävi siis kenkien kanssa :-) Veikkaan, että lähes kaikki kirkkaat neonvärit sopivat tuohon viininpunaseen, sääli etten mitään muuta sellaista taida omistaa. Ensin luulin ettei tuohon pahemmin värejä voi yhdistää, mutta on mulla sen kanssa nyt vähän kaikenlaista ollut kaverina! Oon edelleen niin iloinen ton takin löytämisestä.



Pari kuvaa tarkeni ilman takkiakin ottamaan, päällä mulla oli kenkien ja takin lisäksi muuten aika sinistä x) Koitan "totutella" farkku+farkku -yhdistelmään jota oon ennen vieroksunut todenteolla. Nykyään sitä näkee paljon, ja denim taitaa muutenkin olla tän kesän the juttu :-) Alla oleva paita oli ehkä too much tähän siniyhdistelmään, mutta tykkään siitä niin, ja se menee kivasti ton liivin seurana.

Ilma oli tosi tuulinen, kuten kuvista voi huomata.. Ei oo helppoa olla kuvattavana naama tuulta vasten, koittaa hallita otsatukka sekä muu poseeraus :'D huh, aikamoisia otoksia oli muistikortilla nähtävissä... Tässä nyt kuitenkin muutama onnistunein! Takana näkyy muuten tuo iiihana narsissein koristeltu teatterisilta, josta näittekin jo kuvia.  


Täällä blogin puolella on muutama luonnos jo odottamassa julkaisuaan, sekä muistikortti pursuilee eilen räpsittyjä kuvia, joten olkaahan kuulolla x)
 
Räikein terkuin
Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3