keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Pääsiäisen asua

Ilmat ovat olleet vieläkin aivan loistavat, mutta etenkin pääsiäisenä lämpötilat kohosivat tän kevään ennätyslukemiin! Enää ei kuitenkaan tuu tehtyä samoja virheitä kuin nuorena - "ai aurinko paistaa, siellähän on kesä". Eli kun tietää kevätkelien todellisen puolen, osaa myös pukeutua sen mukaan. Illaksi siis aina kylmenee, ja siksi laitoin (ehkä viimeistä kertaa tänä keväänä?) mun pörröliivini mua lämmittämään, ku ulkona kerta syötiin pääsiäismenu :-)



Näyttää todellakin että oon ihan toppautunut, ja kyllähän toi auringonpaisteen aikaan olikin vielä hiukan ylilyönti!! :-D Takki päällä ei tullut hengailtua kun vasta auringon painuttua puiden taa, mutta koska tuo takki on uusi, halusin sitäkin teille hieman vilauttaa x)





Muuten päällä onkin aikalailla perus asu, kengät edelleen nuo uudet Air Max Theat. Takista sen verran, että ensin jännitti että onkos tuo liian "raju" kaikkine yksityiskohtineen, mutta nyt oon myyty! Tykkään siitä todella, ja vaikka missiona oli etsiä aitonahkainen takki, olen tähän muutaman kympin hintaiseen tekonahkaiseen löydökseen todella tyytyväinen. Mihin ovat muuten nahkatakit ylipäätään kadonneet kaupoista?! En päässyt yhtäkään aitonahkaista edes sovittamaan, kun ei mitään tullut vastaan :-D Asiasta kukkaruukkuun, tunnistaako joku missä kuvat on otettu! ;)




Tässä on mun todellinen lookki aina kun haluan otsatukan pois!


Pidemmittä puheitta, ihanaa keskiviikkopäivää kaikille!

Rakkaudella
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3