torstai 15. toukokuuta 2014

Yks kevätpäivä

Hello ihanaiset! Täällä eräs "maailmanmatkaaja" koittaa saada jonkunmoisen tekstin aikaiseksi kovasta väsymyksestä huolimatta :-D Kyse ei siis ole aikaerorasituksesta kerta Ruotsin maalla vaan oltiin, lähinnä siis piiitkästä ja rankasta, univelallisesta päivästä Tukholman kauniissa kaupungissa! 




Tässä näette siis yhden viime viikkoisen asun, jolloin iltapäivä oli yllättävän lämmin ja uskaltauduin hameessa ekaa kertaa ulos! Toi harmaa maxihamonen oli ihan ässä löytö Bik Bokista - rakastan sen ohutta ja pehmeää materiaalia, ja kerrankin (melkein) tarpeeksi pitkää helmaa!



Kengätkin ovat uudet, sain ne tuliaisina Turkin reissulta! Näitä perusmallisia Vanseja nauhoilla mulla ei olekaan koskaan ollut, joten kivaa vaihtelua :-) Väri miellyttää myös mun silmää kuten jo ehkä olettekin huomanneet, vaikka kuulemma mun makua on niin vaikea tietää xD En mä niin hankala oo, enhän... Hienosti valittu silti! On mulla jo mielessä muutama visio näiden yhdistämisestä mm. parien eri housujen kanssa!



Sää oli kyllä niin mielettömän kaunis tuolloin, ihana miten taivas on aivan kirkkaansininen!! Tykkään myös miten noiden aurinkolasien linssien väri pääsee oikeuksiinsa näissä :-) Oli ihan hankaluuksia valita kivoimmat kuvat tänne, kun kerrankin niitä ois oikeesti riittänyt. Taisitte myös huomata, että olin taiteillut uuden bannerin yhdestä kyseisen päivän kuvasta! Upeat värit, niin saatiin vähän kesäfiilistä tännekin sen syksybannerin tilalle.



Sellaista tänne tällä kertaa! Koitan pian palata Tukholma -postauksen kanssa, kunhan saan kuvat käytyä kunnolla läpi :-) Oikein mukava reissu kuitenkin takana. 
Nyt tämä väsykettu kiittää ja kuittaa!

-Essi

Hihii :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3