sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Helteiden ikävöintiä

Huhhuh sentään, nyt on kyllä vauhdikkaat kolme päivää takana! Mutta oikein mieluisat sellaiset, perjantaina juoksin aamupäivän paikasta toiseen asioita hoitaen, ja päivä huipentui mun rakkaimman serkkuseni valmistujaisissa Taivassalossa. Oon niin ylpeä mun pikkusesta, ja tuntuu ihan uskomattomalta miten kaikki itseä "niin paljon nuoremmat" valmistuvat kouluistaan.. :-D Tuntee itsensä oikeesti aika vanhaksi?!

Parit yo-juhlat jouduin lauantaina skippaamaan töiden takia - tuo päivä on aina vähän hankala saada vapaaksi, eikä mulla kuitenkaan kenenkään sukulaisen juhlia siinä ollut. Töiden jälkeen pääsin kuitenkin yhden lentopallotyttösen lakkia juhlistamaan, ja oli ihan superkiva ilta. Pitkästä aikaa näki kaikkia lentiskamuja, istuttiin iltaa juomia siemaillen ja höpötellen :) Ensin munkin oli tarkotus lähteä sieltä baariin saakka, mutta koska ilta (ja taksin saanti) venähti pidemmälle kun olin ajatellut, päätin suosiolla mennä kotiin lepäilemään ennen seuraavaa työpäivää. Ja olin silti ihan naatti sunnuntaina aamulla, vaikka kahdelta jo pääsin nukkumaan :-D Tukee siis mun edeltävää väitettäni siitä, kuinka vanhaksi sitä alkaa itsensä tuntemaan! 



No kunhan nyt tuli höpöteltyä vähän kuulumisia, muuten oon harmillisen vähän ehtinyt teille mitään tarinoimaan. Juttuja kyllä riittäis, ja kuviakin, mutta aikaa pitää saada jostain kaivettua lisää. Tässä nyt kuitenkin reilu viikon takaiset kuvat eräältä hellepäivältä! Ikävä on shortsikelejä, aurinkoa ja tota tummempaa hipiää... 




Etsisin muuten koko viime kesän tollasia pitsishortseja!! En siis kertakaikkiaan löytänyt yksiäkään normaalin mittaisia, löysällä lahkeella varustettuja yksilöitä! Kaikki olivat pikkuhousujen kokoisia, pakaranvilauttavaa mallia, ja usein vielä aivan liian kireitä mun makuun. Onneks tänä keväänä tärppäs H&M:ssä, ja noissa on tarpeeks korkea vyötärökin. Jeejee! 

Neuletakki on ihan ykköslemppari tällä hetkellä, mahtavan ohutta ja pehmeää matskua! Tykkään tällä hetkellä tosi paljon siitä, miten korkeavyötäröisiä housuja, hameita ja shortseja yhdistetään niihin lyhyisiin crop toppeihin (niin ettei vatsa nyt kilometrien päähän kuitenkaan vilku), ja taas lyhyen topin kanssa laittaa pitkän neuletakin, joka voi ylettyä puoleen pohkeeseen tai jopa nilkkoihin! Niin hauskaa pituuksien kanssa leikittelyä. Mulle toi takki ei yllättäen oo kun vähän polven alle, mutta päätä lyhyempi kaverini osti saman neuleen ja hänelle se on selkeästi pohkeisiin saakka ;)  




Koitan palata mahdollisimman pian tänne blogin pariin kera viikonlopun kuvien :-) Vielä ois yhdet valmistujaiset ja yhdet rippijuhlat edessä ennen juhannusta! Mutta eipä haittaa ollenkaan, mä tykkään kyllä! :) Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!!

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3