maanantai 9. kesäkuuta 2014

In the country

Tässä ois mun serkun valmistujaisissa päällä ollutta asua! Kauan tsekkailin kaupoista itselleni mustaa jumpsuitia, mutten oikeanlaista löytänyt. Muistin kuitenkin nähneeni ystäväni Vapun vaatekaapissa tällaisen, joten kysyin sitä totta kai lainaan ;) Pieni pelko oli, että onkohan se sopivan kokoinen, mun selkä on aika pitkä ja haalarit vetää yleensä mukavasti (not) peppuväliin :) Tä oli kuitenkin pituudeltaan sopiva, joten asuongelma oli sillä ratkaistu!




Jaloissa mulla oli kiilakorkoiset, kesäiset korkkarit, jotka näkyivätkin edellisessä postauksessa. Asun kanssa oli kyllä tosi mukava olla, valitettavasti näissä kuvissa sen malli ei pääse yhtään oikeuksiinsa. Halusin nämä silti julkaista, koska toi pelto on niin hurmaavan keltainen!! Aivan ihana, ja mun serkun valmistujaiskuviakin oltiin otettu tuolla. Ei vois parempi valinta olla..!



Tukankin mulle teki Vappu, joten mun ulkomuoto ei tuona päivänä ollut ollenkaan omaa tuotantoani, vaikkakin itseni näköinen ainakin omasta mielestä :) Tykkään hirveesti noista kääntäen tehdyistä leteistä, mutta oon ite aika käsi tukkajuttujen kanssa. Oli siis kivaa saada apua! Kiharrukset osasin sentään itse tehdä x) Mun laukku ei näissä eikä viime postauksen kuvissa ollut mukana, mutta seuraavan viikonlopun juhlissa koitan ottaa sen kuviinkin! Niin ihana tapaus on, ettei takuulla jää kaapinpohjalle pölyttymään.




Nä oli tällaiset nopeasti otetut extemporekuvat matkalla Taivassalosta Turkuun! Pari ihan kivaa otosta täältä löytyikin, lähinnä ehkä tämä viimeinen kuva jossa oon elementissäni ;)

Seuraavia valmistujaiskuvia odotellessa,
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3