perjantai 13. kesäkuuta 2014

Juhla-asua 8.6.

Heippa taas! Täällä mä kirjottelen avuttomana postausta uudella tietokoneella :-D Hyvin hitaalta ja vaivalloiselta vielä tuntuu kun sormet hakee oikeita kirjaimia.. Sain siis myöhäisenä synttärilahjana MacBook Airin mun vanhemmilta, tai n. 250e omasta pussista tuli tähän myös laitettua.. Mutta oikein mieluisa lahja, ja kun tä tästä lähtee rullaamaan ja totun tähän koneeseen, uskon että ollaan erottamattomat ;)



Viime sunnuntai oli ihanan aurinkoinen ja lämmin, kun suunnattiin serkkuni valmistujaisiin! Sain vihdoin postissa ton mun H&M:ltä tilaamani mintunvihreän, pliseeratun hameen, ja yhdistin siihen Bikbokin makoisasta alesta bongaamani paidan. Se on kauniisti avoin sekä edestä että takaa, ja oli mukavaa vaihtelua topille, joita itellä tulee ainaki helposti yhdistettyä juhlavampaan asuun! 


Aapo nauroi, että oon ihan ton seinän värinen eikä mua edes kuvista erota, ja kieltämättä näytän paljon ruskeemmalta näissä kun mitä oikeesti oon :'DD Mutta toi asu näyttää mun silmään edelleen tosi kivalta ja raikkaalta, ja samantyylistä ois tarkotus pukea myös tänä lauantaina Aapon serkun rippijuhliin..! Toi hame meinaa vei mun sydämen! Vaikkakin taitaa olla sadetta luvassa, eli ehkä harkitsen vielä niitä kumppareita ja sadetakkia x)




Työviikko on nyt lusittu, ja ihanasti pääsin tänään jo klo 15 töistä vapaan viikonlopun viettoon! Jipiiii :-) Ja ps, enää 9 päivää reissuun?! Pakko huumailla :)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3