sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Parit valmistujaiset

Jep, hienoa kun saa julkaistua ajallaan näitä juttuja, mutta tässä kuitenkin ois viime viikolta kuvia kaksista valmistujaisista. Perjantaina mun rakkahin serkkutyttöni valmistui parturi-kampaajaksi, ja kekkereita vietettiin Taivassalossa. Meidän suku on siis Kustavista, ja sittemmin muutamat ovat siirtyneet sieltä Taivassaloon mm. lasten koulujen takia, joten seutu on varsin tuttua. Kaikki lapsuuden kesät on tullu Kustavi/Taivassalo -koordinaateilla vietettyä. Juhlat pidettiin vuokratussa tilassa, joka oli todella viehättävä! Pahemmin mulla ei sieltä kuvia kuitenkaan ole, mutta tässä nyt muutama :-)






Sääli, että ilma oli vähän viileä ja pilvinen, ja jakku ei kuulunut mun suunnitelmaan sitten yhtään, mutta jotain fiksua piti keksiä lämmittämään yläkroppaa. Kuvia tosta asusta näette sitten myöhemmin, ilman jakkua. 

Lauantaiksi mut oli kutsuttu kolmiin yo-juhliin, mutta koska olin töissä vähän vaille neljään, skippasin kahdet juhlat ja menin vaan viimisiin :-) Töiden jälkeen väsytti ihan hulluna kun hetken istuskelin kotona, ajattelin jo että jaksaako sitä ees lähteä! En kuitenkaan haluu olla tylsä, ja viime hetken peruutukset on mun mielestä tosi ärsyttäviä yleensä :D Siispä sain pyllyni liikkeelle, ja onneks sainkin! Oli meinaa tosi kivat pirskeet, vähän syötiin, juotiin ja hengattiin isommalla porukalla (lentistyttöjä ylläriylläri), ja kun kaikkia ei kovin usein näe, niin oli mukava vaihtaa kuulumisia. Kyllä sitä aina jollain tasolla kuuluu tohon "perheeseen" kun on siinä samassa maailmassa monta vuotta elänyt, toisin enemmän ja vähemmän tuntenut, ja vaikkei lentopallo mun elämään samalla tavalla enää kuulukaan, kun en ite pysty pelaamaan, niin aina on sellanen yhteenkuuluvuudentunne tyttöjen kanssa :) Istuttiin iltaa siis n. yhteen saakka juhlapaikalla, jonka jälkeen kun (vihdoin) saatiin taksi, suuntasin mä suoraan kotiin nukkumaan työpäivää odotellen!  





Päällä mulla oli sama haalari kuin perjantainakin (kiitos Vappu!), päällä vaan jakun sijaan pörröpaita, ja kengät oli vaihtunu mataliin ballerinoihin. Tukka oli säilyny niin hyvin, etten siihenkään tehnyt muutoksia haha! Laiska mikä laiska.. Anyway, kiitos tytöille kivasta illasta, ja onnea vielä "päivänsankarille" valkolakista, vaikket yhteenkään kuvaan eksynyt!! Vauhti päällä.. ;-)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3