maanantai 8. syyskuuta 2014

Black & White

...almost! Enhän mä vois pelkkään mustavalkoiseen pukeutua, aina pakko olla joku väripilkku jossain. Tai ehkä joskus vielä uskallan sitäkin kokeilla, kun on niin muodissa nyt... ;) Tässä asussa väripilkkuina toimivat kengät ja huulipuna.




Hattu toimii melkein missä vaan syksyisessä asussa, tuo sitä jotain siihen kokonaisuuteen, jotta asu ei ole liian tylsä. Samoin noi Vansit, varsinkin nyt kun oon enemmän lämmennyt harmaalle ja perus valkoiselle, on noi mukava piristysruiske. 




Muuten oon nauttinut lämpimästä syksystä täysillä, tehnyt reippailulenkkejä ulkona auringossa ja muutenkin käyttäny kesäisempiä vaatteita vielä innoissani. Ehkä pienellä syksybuustilla, koska syksypukeutuminen on ihanaa, varsinkin kun siihen voi yhdistellä vielä kesävaatteita :-) Jossain kohtaa olin jo niin asennoitunut syksyyn kun oli ne reilu viikon mittaiset sateet, että tuli sellane sohvan-nurkkaan-kääriytymis -olo, ois halunnu vaan tuijotella sarjoja Netflixistä tms, mutta kyllä näitä kelejä vielä jaksaa haha! Edessä kuitenkin seuraavat kuukaudet tota kääriytymis"aktiviteettia" ;)





Ihanaa alkanutta viikkoa! Mulla alkaakin neljän työpäivän päästä reilu viikon loma <3

-Essi

Ps. Lentopallon MM-kisoissa Suomi jatkoon eli 16. parhaan joukkoon! Historiallista, seuratkaa nyt ihmeessä pelejä telkusta vaikka ette lajista paljoa tietäisikään. Upeita saavutuksia, ja hieno laji nyt muutenkin ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3