lauantai 13. syyskuuta 2014

Top of the... Turku




Muutamat kuvat ihanan lämpimästä päivästä! Ton paksun pörröpaidan löysin elokuun alussa todella hyvällä alennuksella varustettuna! Se mulla onkin ollut päällä melkein jokainen ilta takin sijaan. Parempaa kuvaa saatte vielä myöhemmin syksyllä, kuvatessa tuli taas hirveä hiki vaikka aurinko alkoi jo laskemaan! Myös shortsit kotiutuivat mun kaappiin KappAhln loppuunmyynnistä! En uskonut vetäväni niitä enää tänä vuonna jalkaan, mutta toisin kävi. Hurrrjan lämmin alkusyksy mahdollisti niiden korkkaamisen! Ohut matsku, värit, korkea vyötärö sekä pitkä lahje (=peppua ei saa millään vilkkumaan, jeee) ovat suuret plussat. Tykkään!




Niin kummallista, miten oon vasta nyt alkanut mieltämään mun tukan pitkäksi. Kun pari vuotta sitten vedin korvan alle olevan polkkatukan, oon sen kasvamisenkin jälkeen pitäny mun hiuksia jatkuvasti puolpitkinä. Koko kesän oon kuitenkin saanut useamman kymmenen kysymystä, että onko mulla hiustenpidennykset! Se tais herättää mut omista maailmoistani :-) En ylipäätään oo sellanen pitkän tukan hypettäjä, kuten monet tytöt taitaa olla, arvostan jotain omaperäisempää ja rohkempaa (lyhyttä) mallia. 

Oon nauttinut nyt vaihtelusta pitkän tukan kanssa, ja varsinkin otsatukan kanssa tykkäsin siitä todella. Nyt jo mun hermoja koetellaan, ahdistaa persoonattomuus, takkuuntuminen esim. kihartamisen yhteydessä, tukan pesu, kuivaus&muotoilu jne... Mutta oon päättänyt sinnitellä talven yli samalla mallilla (lue: pipo päässä mennään koska en jaksa tehdä tälle mitään xD). Otsatukkaa kasvatan nyt pois, siks mun vakiolook on tä puolponnari :-D Thänk god tälle muotivillitykselle, koska vinoja otsatukkia en voi sietää. Ens kesänä haaveissa ois ylipitkä polkka, hullaannuin niihin jo tänä kesänä, mutta otsiksen takia en voinut sellaista leikata. Pointtina on nimittäin täysin tasainen ylipitkä polkka, joten otsatukan rippeitä ei sais olla enää. Taitaa kuitenkin jäädä haaveeksi, koska ei se ehdi millään kasvaa olkapäiden alle, vaikka näin ajoissa tajusinkin projektin aloittaa - siis siitä huolimatta että mun otsiksesta edelleen tosi paljon tykkäsin, ja koin sen sopivan mulle. Saas nähdä mitä tulee!!   




Villatakki: H&M / toppi: Zara / shortsit: KappAhl / kengät: Converse /
 aurinkolasit: Tiger / laukku: BikBok / kaulakoru: H&M

Terkuin
Yks happyyy lomalainen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3