perjantai 26. joulukuuta 2014

Meidän joulu

Meiän joulusänky :-D Possu ja muuta punaista

Ihanaa, joskin hieman myöhäistä joulua kaikille! Aatolta mulla ei kuvia olekaan, paitsi puhelimessa pari hassua, mutta joulupäivältä löytyy muutama kuva mun vanhempien luota, sekä tapaninpäivältä anoppilasta. Jouluaatto vietettiin siis myös Aapon vanhemmilla - siitä nyt on tavallaan tullut jo perinne, kun mun vanhemmat ovat yleensä Lapissa viettämässä joulua. 

Mun rakkaus kotikotona

Äiti siellä hääräilee






Olin niiiin innoissani kun saatiin vihdoin lunta! Joulupäivänä aurinkokin paistoi niin kauniisti, käytiin Aapon kanssa vähän ulkonakin pyörimässä. Pari kuvaa sieltäkin on, mutta puhelimessa. Ehkä näette niitä myöhemmin :-) 





Kokonaisuudessaan joulu meni hyvin perinteisissä merkeissä syöden ja rentoutuen! Nyt on pyllyt kipeet pelkästä istumisesta ja varmaan jokaisen selkä särkee jatkuvasta makoilusta, mutta onneks pääsee huomenna kiinni arkeen työn merkeissä ;D Kuusi päivää vapaata tässä ehti jo putkee olemaankin, vaikka en mitään toiveita ollut laittanutkaan. Aika kiva lomanpätkä, kun on tässä tullu puurrettuakin. Kolmen työpäivän jälkeen koittaakin taas Uusivuosi, johon oikeastaan otetaan varaslähtö jo 30.pvä ;) Kivaa! 

Gdansk tj19, Kaakkois-Aasia tj30! Jaksaajaksaa!

Terkuin
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3